Lille Rosin1622534186 Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 På høyre side 6 ned og 13 inn fra høyre. Det skulle vel vært en m i midten av dansen, men da blir kineserne sure. På samme side 6 opp og 10 inn fra høyre. Her mangler det vel en v som bokstav nummer 2. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Du kan i det minste vente med spørsmål til kryssordet er tilgjengelig for alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ces Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 På høyre side 6 ned og 13 inn fra høyre. Det skulle vel vært en m i midten av dansen, men da blir kineserne sure. På samme side 6 opp og 10 inn fra høyre. Her mangler det vel en v som bokstav nummer 2. Mvh Enig i det første du påpeker, men tettstedet klarer seg godt uten V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 På høyre side 6 ned og 13 inn fra høyre. Det skulle vel vært en m i midten av dansen, men da blir kineserne sure. På samme side 6 opp og 10 inn fra høyre. Her mangler det vel en v som bokstav nummer 2. Mvh Er det på grunn av "feil-skrevet"mynt at jeg ikke får det til å stemme med dansen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ces Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Må jo være en liten glipp fra Hansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 jeg har delt ruta,sda blir dans og mynt riktig hos meg !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lauritskil Skrevet 20. april 2019 Del Skrevet 20. april 2019 Du kan i det minste vente med spørsmål til kryssordet er tilgjengelig for alle! Ja, hvordan klarte dere å skrive melding datert 19.04., altså i går? Jeg trodde avisa kom i handelen først i dag 20.04. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.