Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, vanskelig nok. Sjøl har jeg bare holdt på med trimmen. Gikk greit helt til øverste høyre hjørne. Der har jeg gitt meg foreløpig. Er jo håpløst å løse med så mange alternativer på stikkordene. Trodde jeg hadde funnet 17V, men det ser ikke ut som det funker for å si det sånn :)

Har jo hele påsken på meg, så må vel klare det siste hjørnet også :)

mvh Tone

Forslag til å "knekke" øvre høyre hjørne: Finn først 17 - et sideblikk på 7 hjelper til så man unngår å bruke tid på det ene av de to alternativene som isolert sett passer inn. Se så litt nøyere på hva leksikonet her inne lister opp med den aktuelle åttendebokstaven på "Maskiner". Straks merker man seg en mildt sagt meget "mistenkelig" bokstav som krysser med ett av de vannrette ordene. Uansett om man på dette tidspunktet har 12 (som sammen med 7 gir 14 direkte) inne eller ikke, fyller hjørnet etter dette så å si ut seg selv.

Annonse

• 5 uker senere...

Forslag til å "knekke" øvre høyre hjørne: Finn først 17 - et sideblikk på 7 hjelper til så man unngår å bruke tid på det ene av de to alternativene som isolert sett passer inn. Se så litt nøyere på hva leksikonet her inne lister opp med den aktuelle åttendebokstaven på "Maskiner". Straks merker man seg en mildt sagt meget "mistenkelig" bokstav som krysser med ett av de vannrette ordene. Uansett om man på dette tidspunktet har 12 (som sammen med 7 gir 14 direkte) inne eller ikke, fyller hjørnet etter dette så å si ut seg selv.

Noen flere tips til øverste høyre hjørne? Står helt fast...

sliter også med 12L. Har 4.bokst lik 5.bokst i 30L og 6.bokst lik 5.bokst i 8V.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...