Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Oppdatert:

Beklager virkelig: Ikke sikker på om jeg husket feil eller blingset på ordene - A er så absolutt riktig fjerdebokstav på plantesykdommen!

({$editedMessage} 11.03.19 16:06)

Annonse

Skrevet

Både min Institusjon og Brutt begynner med G. Men eg lurer på "De brukes til blomstrer". Har ---D---E----. Og "Brukes i reklame". Her har eg -L-G/T--. På rett spor?

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 11.32):

Oppdatert:

Beklager virkelig: Ikke sikker på om jeg husket feil eller blingset på ordene - A er så absolutt riktig fjerdebokstav på plantesykdommen!

({$editedMessage} 11.03.19 16:06)

Min 4. bokstav i Plantesykdom er A og Redskap med A som 2. bokstav passer med resten av det høgre hjørne, oppe som er løst.

({$editedMessage} 11.03.19 13:51)

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 12.45):

Både min Institusjon og Brutt begynner med G. Men eg lurer på "De brukes til blomstrer". Har ---D---E----. Og "Brukes i reklame". Her har eg -L-G/T--. På rett spor?

Ja, på rett spor både her og der.

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 11.24):

ER fjerde bokstaven A

Hei,jeg har også A som 4.bokst.i plantesykdom.Så langt ser det ut som det stemmer både med redskap og brutt.Mvh.Hulte.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 12.56):

Ja, på rett spor både her og der.

Nå har eg -L-T-N på "Brukes i reklame". Nokon tips på kor eg kan lete? Har søkt i frisøk, men finner intet som kan passe....

({$editedMessage} 11.03.19 15:07)

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 14.03):

Hei,jeg har også A som 4.bokst.i plantesykdom.Så langt ser det ut som det stemmer både med redskap og brutt.Mvh.Hulte.

Tror kanskje X-man kan ha skapt litt forvirring da han svarte janytt1 at A som 4. bokstav i plantesykdom var feil. Jeg har også A der, og hele hjørnet har gått opp uten problemer. Kan det være flere løsninger på "redskap"?

({$editedMessage} 11.03.19 15:55)

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 14.06):

Nå har eg -L-T-N på "Brukes i reklame". Nokon tips på kor eg kan lete? Har søkt i frisøk, men finner intet som kan passe....

({$editedMessage} 11.03.19 15:07)

Bli kvitt T-en, så går det seg til.

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 14.53):

Tror kanskje X-man kan ha skapt litt forvirring da han svarte janytt1 at A som 4. bokstav i plantesykdom var feil. Jeg har også A der, og hele hjørnet har gått opp uten problemer. Kan det være flere løsninger på "redskap"?

({$editedMessage} 11.03.19 15:55)

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2019 den 15.02):

Bli kvitt T-en, så går det seg til.

Tusen takk, da gjekk det seg fint til med ny konge og et annet transportmiddel! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...