ces Skrevet 6. februar 2019 Skrevet 6. februar 2019 I nedre høyre hjørne gir egentlig alt seg selv, men "by" kan da umulig være en by? I så fall: Vet noen hvor?
akok Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 I nedre høyre hjørne gir egentlig alt seg selv, men "by" kan da umulig være en by? I så fall: Vet noen hvor? Jeg vet ikke, men dyreorgan der nede, får jeg et kjent dyr. Vh akok
odnyst Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 I nedre høyre hjørne gir egentlig alt seg selv, men "by" kan da umulig være en by? I så fall: Vet noen hvor? Byen er ukjent for meg også, men Hansen har brukt den før. Det nærmeste jeg kommer er en by i Lagos, men den har en J mellom bokst. 3 og 4. Kan det være en alternativ skrivemåte?
navpro Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 Mulig at noen har kalt en by etter firmat IKEA ?
odnyst Skrevet 8. februar 2019 Skrevet 8. februar 2019 Byen er ukjent for meg også, men Hansen har brukt den før. Det nærmeste jeg kommer er en by i Lagos, men den har en J mellom bokst. 3 og 4. Kan det være en alternativ skrivemåte? En "brøler" fra min side. Lagos er jo en by, og Ikeja er en bydel der.
ragon Skrevet 8. februar 2019 Skrevet 8. februar 2019 Har noen et bedre forslag enn "ikea"? Nederst til høyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå