ces Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 I nedre høyre hjørne gir egentlig alt seg selv, men "by" kan da umulig være en by? I så fall: Vet noen hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Lurer på det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisemor Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ja her tror jeg Hansen har rota. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ces Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Da er vi skjønt enige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 I nedre høyre hjørne gir egentlig alt seg selv, men "by" kan da umulig være en by? I så fall: Vet noen hvor? Jeg vet ikke, men dyreorgan der nede, får jeg et kjent dyr. Vh akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 I nedre høyre hjørne gir egentlig alt seg selv, men "by" kan da umulig være en by? I så fall: Vet noen hvor? Byen er ukjent for meg også, men Hansen har brukt den før. Det nærmeste jeg kommer er en by i Lagos, men den har en J mellom bokst. 3 og 4. Kan det være en alternativ skrivemåte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
navpro Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Mulig at noen har kalt en by etter firmat IKEA ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Byen er ukjent for meg også, men Hansen har brukt den før. Det nærmeste jeg kommer er en by i Lagos, men den har en J mellom bokst. 3 og 4. Kan det være en alternativ skrivemåte? En "brøler" fra min side. Lagos er jo en by, og Ikeja er en bydel der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Har noen et bedre forslag enn "ikea"? Nederst til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.