lilliken Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hei! Nå er det valgets kval: På 21 V (gass med praktisk nytteverdi). Naturfag er ikke min sterkeste side, men etter å ha søkt på 3 ulike løsninger, har jeg landet på en: 3. bokstav er en vokal som forekommer kun ett annet sted i oppgaven. Fins det noen her inne som kan støtte valget mitt her? Vh Ditten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Jeg har valgt en vokal som finnes mange steder i oppgaven. i artikkelen om gassen i snl.no fremgår det at den har nytteverdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Hei! Nå er det valgets kval: På 21 V (gass med praktisk nytteverdi). Naturfag er ikke min sterkeste side, men etter å ha søkt på 3 ulike løsninger, har jeg landet på en: 3. bokstav er en vokal som forekommer kun ett annet sted i oppgaven. Fins det noen her inne som kan støtte valget mitt her? Vh Ditten Har det samme som Ditten - og er overbesvist om at det er riktig! ({$editedMessage} 06.01.19 13:08) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2019 Takk for svar, Elinw og skjeld! Jeg resonnerer slik: De tre gassene har alle generell nytteverdi, men gassen som skjeld og jeg har valgt har en tydelig praktisk verdi. Gassen kan altså anvendes på flere områder, ikke bare i industrien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 6. januar 2019 Del Skrevet 6. januar 2019 Takk, begge to! Jeg ble også overbevist nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 6. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2019 Flott, Elinw! Så får vi bare håpe vi har rett :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.