akok Skrevet 22. desember 2018 Skrevet 22. desember 2018 Litt for tidlig, men jeg ønsker hjelp til å søke ang. symboliserer dyktighet. Er sikker på at tredje siste bokstav er E. Hilsen akok
anne. Skrevet 22. desember 2018 Skrevet 22. desember 2018 Ordet finner du nok flere steder, men stikkordet er nok hentet fra NAOB.Søk med bokstaver der.
LIv O Skrevet 23. desember 2018 Skrevet 23. desember 2018 - skrev (På 22.12.2018 den 11.46): Ordet finner du nok flere steder, men stikkordet er nok hentet fra NAOB.Søk med bokstaver der. Jeg har prøvd å søke på naob med stikkordeti ulike varianter. Hvirdan foretar du etbokstavsøk der? Jeg har kun E som fjerdesistebokstav på «symboliserer dyktighet», så jeg stårtemmelig fast
anne. Skrevet 23. desember 2018 Skrevet 23. desember 2018 En søker på samme måte som ellers i Ordnett, men det blir uansett vanskelig med bare E. Du kan prøve å søke med en del av stikkordet:-). Og husk å velge all tekst.
LIv O Skrevet 23. desember 2018 Skrevet 23. desember 2018 Takk, endelig satt den. Jeg strever med «kroppsdel» har y og i som fjerde og sjette bokstav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå