ragon Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 I de fleste kryssord har vi blitt forskånet for sk, forballhelter, osv. La oss slippe forballen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Den slipper du nok ikke unna! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor1622535578 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 I de fleste kryssord har vi blitt forskånet for sk, forballhelter, osv. La oss slippe forballen! Forball??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 Høyre, 9 opp, 4 vannrett. (Det kan jo, for all del, også dreie seg om andre ligaidretter). Alternativet kan være å lage et sportskryssord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Kan vi ikke "bannlyse" alle stikkord som har med for eksempel musikk å gjøre også? Tenk på alle stakkarene som ikke har peiling på musikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinor1622535578 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Og forfattere, malere, regissører, byer? Listen over tema noen ikke kan stort om er endeløs. Nei, Hansen er uovertruffen og gjør iallefall MIN hverdag mye artigere. Faktisk sitter jeg med et Hansen-hefte nå. Velsignet være vår kryssordforfatter. Måtte han lenge leve i landet :-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Den slipper du nok ikke unna! Nei. Dumma meg nok ut der! Fra senere innlegg, ser jeg at jeg har vært totalt uvitende om ligamesterskap blant forfattere, musikere,byer, malere og midtstoppere på Burnely og Watford. Jobber med saken! ({$editedMessage} 11.12.18 22:07) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 ragon: Vi snakker kanskje litt forbi hverandre. Det både jeg og Ellinor prøvde å antyde, var at å utelukke spesielle temaer fra kryssord fordi noen kanskje er lut lei av temaet, eventuelt ikke kan så mye om det, virker temmelig meningsløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Forball??? De "ballene" jeg har vært forunt å se, har vært på baksiden av et annet organ. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 13. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2018 (Dette begynner å ta av)! Belladonna da! Nu blev jeg ganske så rystet! Humor frabedes blant dannede mennesker!, og andre fra møblerte hjem! ({$editedMessage} 13.12.18 20:21) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.