lilliken Skrevet 29. november 2018 Skrevet 29. november 2018 Hei! Jeg skulle gjerne hatt et hint på 13V Virtuos. Min eneste bokstav er den siste, den er lik 3. bokstav i 22V i nederste oppgave. Jeg har kanskje låst meg fast i dette hjørnet? Min 3. bokstav i 1V er lik min siste i 3L. Hvem kan hjelpe? Vh Ditten
Tiger X Skrevet 29. november 2018 Skrevet 29. november 2018 Ofte fanger både direktesøk SNL og site-søk i Google opp bøyde former når man søker på en grunnform. Men ikke denne gangen. I dette tilfellet kommer svaret et par hakk raskere frem på skjermen ved bruk av sistnevnte metode.
lilliken Skrevet 29. november 2018 Forfatter Skrevet 29. november 2018 Hei X-man! Tusen takk for et godt søketips. Nå er vel 13 V i boks. Da får jeg dobbeltløsning på 8L, men får nok velge det kraftverket som "smaker best" ;-) Skal jeg kunne bruke samme søkemetode på 2L, mon tro?
Tiger X Skrevet 29. november 2018 Skrevet 29. november 2018 Jeg har aldri husket å sjekke fasiten når dette kraftverket (ett av forfatterens favorittord) dukker opp, så hvilket man skal velge, vet jeg ikke. Men det bør selvsagt være hipp som happ. På 2 loddrett holder det lenge å søke på stikkordet som det står, men du må hente opp en annen kilde enn SNL. (Svaret står der også, men ikke beskrevet som "helteepos", og er vanskelig å finne.) Denne kilden har forfatteren brukt ganske mye i 4-6 uker nå, etter at den lenge lå "død". ({$editedMessage} 29.11.18 23:20)
lilliken Skrevet 30. november 2018 Forfatter Skrevet 30. november 2018 Tusen takk for hjelp med 2 loddrett. Det ante meg hvilken kilde du siktet til, så jeg fant løsningen kjapt gjennom en glimrende base med skannete bøker.Nå får jeg prøve å huske denne kilden seinere når den slags stikkord dukker opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå