Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vær obs på at første melding vedrørende ruteark var ruteark for MESTER-finalen. I dag kom en link til ruteark for Amatørene.I morgen går starten. Lykke til.

Har vært inne og kikket på linken nå, og det er jo jæ.... festlig! Har ikke skriver her hjemme, derfor skrev jeg ut fra jobb. Ser jo nå at det er et annet ruteark jeg har skrevet ut, enn det som ligger på kryssord.no/NM for amatører. Hvorfor i granskauen sendte de ut mailen 2/11 da med link til ruteark?? Sto ingenting så vidt jeg kunne se at det var ruteark for MESTER ? Trodde amatørene fikk egen mail ut fra kategorien de hadde meldt seg på.

Tone

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/26931-nm-i-kryssord/#findComment-114515
Del på andre sider

Ja, her er et salig rot!

Jeg har meldt meg på amatørfinalen, og først i går kl. 12:54 fikk jeg mail om at jeg har kvalifisert meg. Øverst i meldingen sto følgende:

"Viktig informasjon om amatørfinalen

(Dette er en kopi av eposten vi sendte ut tidligere, da vi har forstått at ikke alle finalistene har mottatt den første eposten)".

Ok, så langt var alt greit. Jeg klikket på linken på jobb i dag og printet ut.Problemet var at jeg ikke fikk ut hele rutenettet. Etter 7 forsøk ga jeg opp og klødde meg i "hovvet".

Vel hjemme så jeg at man kunne hake av for "tilpass siden". Da gikk det greit. Nå har jeg printet ut tre kopier, alle med grå skraverte ruter, og er klar til dyst i helgen.

Så leser jeg hva Tone skriver. Hm...

Jeg logget meg nå inn på www.kryssord.no/NM, og der ser jeg tydelig de to ulike linkene. Linken for amatørfinalen gir meg et rutenett med røde skraverte felt, helt ulikt det jeg fikk tilsendt i går! Jeg går ut ifra at infoen på nettstedet er korrekt, men jeg blir jo litt usikker. Hva fikk dere andre tilsendt til amatørfinalen?

Hilsen Ditten

Vel... , nå ser jeg heldigvis at det ene rutenettet har 10 loddrett, mens det andre har 10 vannrett. Så da skal det gå greit å komme i gang.

Til Tone: Vi som har meldt oss på amatørfinalen har heldigvis god tid på oss. Selv drar jeg på hytten i helgen og koser meg med VBK :-)

({$editedMessage} 08.11.18 20:06)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/26931-nm-i-kryssord/#findComment-114516
Del på andre sider

Ja, litt rotete blir det nok når man først sender ut feil "rutenett", men i dag kom jo en ny e-post med beklagelse og et nytt "rutenett" for amatørfinalen. (Med røde ruter).

Er kvalifisert, men tror ikke jeg gidder bry meg så mye, for å være ærlig så har jeg ikke særlig lyst på 1.premien som sikkert ikke er lagt til "høysesongen", men tidlig på våren eller utpå høsten.

Ønsker alle lykke til.

({$editedMessage} 08.11.18 20:08)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/26931-nm-i-kryssord/#findComment-114517
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...