Elinw Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 På 1V har jeg kommet frem til et ord som jeg synes harmonerer dårlig med nøkkelordet. Mulig det er feil, men det hadde etter min mening passet bedre med stikkord som f.eks. "Ordningen". 10V sliter jeg også litt med - finner avfallsstoff som passer, men synes Skrap passer dårlig som nøkkelord her. Mottar gjerne synspunkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 En "ordning" er vel en slags plan som må følges? Har funnet en mulig løsning på 10V, men sliter med 6L. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Jeg får holde fast på løsningen på 1V, men synes ikke den er god. På 6L fant jeg en by i Skottland som passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Mange takk! Jeg hadde forkastet byen i Skottland, men ved å finne alternativer på et par kryssende ord, gikk det opp likevel. 6V fant jeg med bokstavsøk i Ordnett, men "skrap" er ikke noen vanlig betydning av ordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 3. november 2018 Forfatter Del Skrevet 3. november 2018 Jeg har ikke Ordnett, men dersom 6V er synonymt med "Avfall" el.l., er jeg i havn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.