oddrunthorsen Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Blindbokstav ?lreparasjonsfagmenn?? På forhånd takk😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maritkaldahl Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 E? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Blindbokstav ?lreparasjonsfagmenn?? På forhånd takk😊 E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Blindbokstav ?lreparasjonsfagmenn?? På forhånd takk😊 Jeg fikk kritikk fordi jeg ga et tips om hvor i x-ordet det var lurt å begynne. Her legger man ut 18 av 20 bokstaver, det virker å være OK!!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddrunthorsen Skrevet 28. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2018 Beklager!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AstridW Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg fikk kritikk fordi jeg ga et tips om hvor i x-ordet det var lurt å begynne. Her legger man ut 18 av 20 bokstaver, det virker å være OK!!?? Er dere sikker på at det er el-reparasjon og ikke il-reparasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Det er selvfølgelig umulig å vite hva Hansen har ment... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Er dere sikker på at det er el-reparasjon og ikke il-reparasjon? Siden de er fagmenn er vel EL mer sannsynlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AstridW Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Sikkert grei forklaring. Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.