skjeld Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 I dag har Dagbladet vært så "snille" at de presenterer løsningen på dagens kryssord (i stedet for 655). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Synd jeg ikke så det selv, er nesten ferdig. For en tabbe!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eldi70 Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg så det heller ikke, og nå er jeg ferdig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg synes personlig at folk kan holde kjeft om slikt. Jeg var midt i kryssordet og lurte på om det var en feil, så derfor gikk jeg på Diskusjonssiden og så dette innlegget. Skuffet og vonbroten.Så hold kjeft, dere som er så obersevante. Greit etter 3-4 dager, men IKKE første dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karkar Skrevet 17. oktober 2018 Del Skrevet 17. oktober 2018 I "halvblinde" klippet jeg bort løsningen og løser oppgaven som jeg pleier! Og jeg sender den inn når den er ferdig.Så enkelt kan det gjøres uten å måtte kjefte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 18. oktober 2018 Del Skrevet 18. oktober 2018 Har heller ikke sett på løsningen, så takk for tipset. Jeg mente ikke å kjefte, ble bare så skuffet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.