Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste forsøk.Hva er det som er ringformet som jeg ikke klarer å finne ved å surfe gjennom snl.flere ganger.A som 2.og E som 4.bokst.At det går an å bli så vanskelig.Blir vel å sende inn bare siste arket denne gangen.Kan noen bare si meg om jeg har riktige bokstaver.Mvh.Hulte.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei X-man.

Jeg har de samme bokstavene, nks ord.

Samme med 14 vannrett, antageli, ANTI??I??

Bestandig klart den, både med og uten hjelp.

Mvh Ak

Skrevet

Denne tar dere greit. Gå til ordnett og i søkelinjen oppe skriver dere: ringformet - velg deretter "søk i all tekst". Bla litte granne og dere finner den garantert.

mvh Tone

Skrevet

Tusen takk Tone.

Jeg har hengt meg opp i, misforstått tips her i forumet ang, bokstav nr. 4

Alle har jo en slik, hvis jeg ikke tuller. Det ble nok tull, Fikk B..E.

Hilsen

Akok

({$editedMessage} 15.10.18 20:46)

Skrevet

akok: Hvis det er 5 vannrett du snakker om nå siste gangen (?), er du i tilfelle veldig langt uti åkeren. Det er bare å gjøre som Tone beskriver, så kommer fort svaret dumpende.

Ang. 14 vannrett, mener jeg ganske bestemt at du på en annen tråd både fikk beskjed om å lete i Nyordboken, og at du bekreftet at du hadde den. (Ikke for det, ordet er oppført i et par Ordnett-bøker, også.)

Hvis du bare ser etter det ene eller andre stedet, er det ikke mulig å overse svaret med de bokstavene du allerede har. (At stikkordet ikke er helt korrekt, er i dette tilfellet ikke noe problem.)

Annonse

Skrevet

Hei X-man.

Ja jeg har boken, lett med de bokstavene jeg hadde på 14 vannrett.

Startet med begynnelsen på mot, gikk ikke.

Det ser ikke så bra ut.

Har nok rotet meg bort i opptil flere blindgater.

Selv om jeg løser alt på kryssord, ikke bare for å få tak i bokstaver eller ord, i div. kryssord, bakker jeg kanskje ut av den og starter med mester 42.

Men takk for all hjelp fra deg og Tone

Akok

({$editedMessage} 16.10.18 15:22)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...