elindblo Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Loddrett,5 ned,5 inn fra høyre side: Jeg mener spørreordet heller burde ha vært "velgere" eller noe i den duren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Velgerne sitter vel ikke der!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Loddrett,5 ned,5 inn fra høyre side: Jeg mener spørreordet heller burde ha vært "velgere" eller noe i den duren. Det foregår vel en del stemming i senatet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2018 Ja, det nok slik man må se på det, Yoda! Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Loddrett,5 ned,5 inn fra høyre side: Jeg mener spørreordet heller burde ha vært "velgere" eller noe i den duren. Enig med Elindblo1. Se definisjonen i SNL https://snl.no/.search?utf8=%E2%9C%93&query=Stemmekveg De han sikter til er de som stemte de inn der! ({$editedMessage} 14.10.18 19:09) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Nei - de som sitter i senatet er vel stemmekveg for presidenten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.