ami Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 6 ruter ned,og 10 ruter inn fra høyre, jeg strever med starten på ordet. Slutten er vel rederi? Noe hjelp å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanntroll Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Start med p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ami Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Ja,tanntroll,jeg har p,men så er det resten! Prøvde med "pakk","pall" ,men det vil liksom ikke gå seg til!Jeg er nok for lite maritimt orientert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ami Skrevet 27. september 2018 Forfatter Del Skrevet 27. september 2018 Nå fant jeg ordet,merkelig at det satt så langt inne!Det var jo enkelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Det er jo bare å søke på firma her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.