janytt1 Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 De kan være blodtørstige. Har -D-T-. noen dyr kanskje?
akok Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Hei calibra. Bør ikke de kan være blodtørstige ha en L som første bokstav? Da går det ikke med A som førstebokstav og K som nest siste bokstav leder. Beklager så mye. Jeg mente jo andre bokstav. Siden lederbokstavene er feil så må det lange loddrette ordet, fins i strengeinstrument være feil.Nr. 4, A ({$editedMessage} 25.09.18 17:13)
Tiger X Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 1. T er feil. 2. Ingen av tingene akok er inne på, stemmer.
akok Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Hei X-man Det er kanskje riktig du skriver, men jeg hadde jo gitt et fornuftig og/eller brukbart tips Kanskje, kanskje en annen som leser dette skjønner hva jeg mener.
steinrar Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Til avkok: behold A om andre og K som nestsiste bokstav på leder. U er første bokstav på "de kan være blodtørstige" (Litt diffust stikkord spør du meg).
akok Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Veldig bra optimist! Takker så mye. Da blir kanskje det ordet jeg har prøvd på som slutter med t-er. på blodtørstige.
steinrar Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Nei det slutter ikke på t-er. Siste bokst. er en vokal langt, langt foran i alfabetet. (Mye brukt av denne forfatteren). ({$editedMessage} 25.09.18 21:52)
Tiger X Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 akok: Det er ikke noe "fornuftig og/eller brukbart tips" når tipset er feil. Og hvordan du i det hele tatt kan vurdere en løsning "som slutter med t-er" når stikkordet gjør det åpenbart til Månen og tilbake at svaret er en bestemt flertallsform, må gudene vite.
akok Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Ser poenget, men jeg fornærmer ikke mine medmennesker. ' Kan svare deg videre om et par dager.
steinrar Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Ser poenget, men jeg fornærmer ikke mine medmennesker. ' Kan svare deg videre om et par dager. ({$editedMessage} 25.09.18 23:18)
steinrar Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Ser poenget, men jeg fornærmer ikke mine medmennesker. ' Kan svare deg videre om et par dager. Til akok: du har jo de to første bokstaven så det går greit å prøve et bokstavsøk her inne. Du får bare 74 svar og tenger ikke bry deg om de som begynner med stor bokstav. ({$editedMessage} 26.09.18 11:34)
odnyst Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 En feil i leksikonet her inne er årsaken til at jeg var nær ved å gi opp dette hjørnet. Løsningen står under stikkordet "yrkeutøver". Hvem kommer på tanken å søke på det? Fant ut dette da jeg hadde såpass mange bokstaver at jeg kunne prøve et bokstavsøk. Har meldt feilen til redaksjonen.
akok Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Til akok: du har jo de to første bokstaven så det går greit å prøve et bokstavsøk her inne. Du får bare 74 svar og tenger ikke bry deg om de som begynner med stor bokstav. ({$editedMessage} 26.09.18 11:34) Hei optimist. Ser ut som om jeg hadde visket ut den første. Var det U?
steinrar Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Ja - og les mitt forrige innlegg igjen, der hadde det sneket seg inn en feil som er korrigert.
akok Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Til avkok: behold A om andre og K som nestsiste bokstav på leder. U er første bokstav på "de kan være blodtørstige" (Litt diffust stikkord spør du meg). Til optimist. Tusen takk da tror jeg at jeg fikk det riktige ordet
akok Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 akok: Det er ikke noe "fornuftig og/eller brukbart tips" når tipset er feil. Og hvordan du i det hele tatt kan vurdere en løsning "som slutter med t-er" når stikkordet gjør det åpenbart til Månen og tilbake at svaret er en bestemt flertallsform, må gudene vite. Hei X-man. Det må gudene vite. Slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå