Anne-K Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 plagg ? 14 ned,helt til venstre ?Har T som 5 bokstav,men planten som krysser denne er L !Hva må jeg gjøre for å komme i mål?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutten Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Har samme løsning. Tenker å sette begge bokstavene i den aktuelle "ruta" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Dette skjer jo av og til. T/L må være greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 plagg ? 14 ned,helt til venstre ?Har T som 5 bokstav,men planten som krysser denne er L !Hva må jeg gjøre for å komme i mål?. Hvilket kryssord gjelder dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Nr 653 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Takk! Et generelt hjertesukk, hvorfor er det så vanskelig for mange å fortelle hvilket kryssord det gjelder og hvor i kryssordet man trenger hjelp, med presise begreper, ikke omtrentlige? Folk har vel lært å telle? Dette er ikke rettet mot deg eller den som stilte spørsmål her. ({$editedMessage} 19.09.18 17:48) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Forsåvidt enig, men det er onsdag og under Dagbladet.... dessuten står det 14 ned, helt til venstre, så hva er problemet? ({$editedMessage} 19.09.18 21:23) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 19. september 2018 Forfatter Del Skrevet 19. september 2018 TAKK SKJELD ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Forsåvidt enig, men det er onsdag og under Dagbladet.... dessuten står det 14 ned, helt til venstre, så hva er problemet? ({$editedMessage} 19.09.18 21:23) Overraskende for deg kanskje, men jeg og sikkert også flere har ennå ikke fullført lørdagskryssordet når onsdagen kommer. Så når noen stiller et spørsmål uten henvisning til hverken dag eller nummer, skal vi da uten videre gjette oss til hvilket kryssord det gjelder? Noen har også annet å foreta seg enn å løse kryssord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 ... men da er det vel bare å la være å svare her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Belladonna Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Jeg har betalt for å kunne benytte dette forumet. Av og til trenger jeg hjelp, av og til kan jeg hjelpe. Forumet skulle vært som i "gamle dager", da vi kunne sende PM eventuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.