Anitas Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg vant i kryssord nr. 650, altså for 14 dager siden, og har enda ikke fått premien, 20 Flax-lodd. Lurer på om de andre som vant har fått sine lodd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Det hender nok at det tar litt tid, jeg vant i et magasinkryssord og fikk premien ca en uke etter at jeg så at jeg hadde vunnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anitas Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Ok, syns bare at 14 dager var litt lang tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asbpette Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Jeg vant i kryssord nr. 650, altså for 14 dager siden, og har enda ikke fått premien, 20 Flax-lodd. Lurer på om de andre som vant har fått sine lodd? Jeg vant også på det samme kryssordet og har heller ikke mottatt premien enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansi Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 har også opplevd dette, leste i avisen at jeg hadde vunnet, dvs. 2 uker etter innsendt oppgave, men loddene kom ikke før noen dager etter der igjen.. Gratulerer til dere som vant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anitas Skrevet 12. september 2018 Forfatter Del Skrevet 12. september 2018 Tusen takk :) da er det bare å vente... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harry Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Hei. To ganger har dette hendt meg. Kom aldri. Antagelig stjålet i posten. Nå ber jeg om nøytral konvolutt. Ingen flere broblemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anitas Skrevet 13. september 2018 Forfatter Del Skrevet 13. september 2018 Fikk loddene i dag! I nøytral konvolutt, trodde først at det var reklame fra Allers :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.