Anne-K Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 6 inn,10 opp,høyre side?? Andre bokstav ? . får ikke til noe fornuftig svar ,uansett hva jeg prøver med! Kanskje har jeg rotet det til med resten av bokstavene ? Hjelp å få ?. Lykke til KLEO ,håper du får litt igjen for skrapinga!
Kleo Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 Hei! Takk for gratulasjoner. Alltid gøy å se sitt navn i avisen selv om premien som regel blir minimal. Jeg har a som BB i Uganda. Begynner med g. Kleo
Anne-K Skrevet 5. september 2018 Forfatter Skrevet 5. september 2018 Har også prøvd med A,syntes det passet i Afrika, Men forstår ikke løsningsordet!!øm
Kleo Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 Bosetning i landet. Kleo ({$editedMessage} 05.09.18 17:27)
Anne-K Skrevet 5. september 2018 Forfatter Skrevet 5. september 2018 takk! Finner ikke mitt svar noen steder,mener at resten er rett så jeg legger nr.651 i konvolutten med en A som bb
lucifus Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 takk! Finner ikke mitt svar noen steder,mener at resten er rett så jeg legger nr.651 i konvolutten med en A som bb Hvis du søker på første delen av ordet du har (5 bokstaver) i SNL får du fasiten.
elindblo Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 6 inn,10 opp,høyre side?? Andre bokstav ? . får ikke til noe fornuftig svar ,uansett hva jeg prøver med! Kanskje har jeg rotet det til med resten av bokstavene ? Hjelp å få ?. Lykke til KLEO ,håper du får litt igjen for skrapinga! Kan finnes ved å søke på språk, 5 bokstaver. Men det kan også være en afrikansk folkegruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå