Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå hadde jeg tenkt å gi opp, men det er jo lov å prøve med litt hjelp, ikke sant?

Jeg står fast på høyre side. Min første bokstav på 7 er lik 1. bokstav på 15. Min 1. bokstav på 14 er lik 2. bokstav på 5. Min siste bokstav på 7 er lik 2. bokstav på 21. Kan noen bekrefte om mine bokstaver er riktige?

Et hint på 7 og 14 hadde kanskje gjort underverker. Samtidig virker 16 og 21 umulig å finne.Huff og atter huff...

Vh Ditten

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/26704-eksperten-3418-nyheims/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Aksel H!

Tusen takk! Jeg skrapte meg fem til den nette sum av kr. 25-, nok til en liten Stratos, men moro lell :-)

Nå må viskelæret frem her. Takk for svar og hint. På 16 har jeg vært nær en god løsning, men jeg synes 15 får en snål siste bokstav. Der går jeg for en vokal i det minste. Kanskje dette lar seg løse likevel.

Vh Ditten

Hei Aksel H!

Tusen takk! Jeg skrapte meg fem til den nette sum av kr. 25-, nok til en liten Stratos, men moro lell :-)

Nå må viskelæret frem her. Takk for svar og hint. På 16 har jeg vært nær en god løsning, men jeg synes 15 får en snål siste bokstav. Der går jeg for en vokal i det minste. Kanskje dette lar seg løse likevel.

Vh Ditten

Takk igjen, Aksel! P.g.a. hintet ditt på 7 fikk jeg "snudd skuten" og kom i mål! Litt av en nøtt denne gangen.

Vh Ditten

Hei Aksel H!

Vh Ditten

({$editedMessage} 28.08.18 23:11)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...