Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Kan du x-man eller noen andre, forsøke å sette meg på sporet av "lukket rom" - 3 loddrett. Jeg holder på å bli sprø av det hjørnet. Finner ikke noe lukket rom som passer til de få bokstavene jeg har.

1. bokstav tror jeg kan bli samme som nr 2 i 7 loddrett, eller siste i 7 loddrett. 3. siste er samme som nr 3 i 7 loddrett, og den siste kan bli samme som nr 2 i 7 loddrett. Håper ikke det var forvirrende, men jeg liker ikke å legge bokstaver ut.

Takknemlig for et push i riktig retning :)

mvh Tone

Skrevet

Takk optimist.

Jeg fant det ordet, men ikke dekning for lukket rom. Da får jeg pusle videre og se om jeg kommer i mål :)

mvh Tone

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 3.8.2018 den 19.04):

Jeg synes også at "lukket rom" var en merkelig vri på stikkordet, men dette rommet er vel vanligvis lukket hos de fleste.

Tone: Nøkkelordet "Lukket rom" er hentet fra Nyord i norsk. Var litt lur, den der.

Skrevet
  - skrev (På 3.8.2018 den 19.04):

Jeg synes også at "lukket rom" var en merkelig vri på stikkordet, men dette rommet er vel vanligvis lukket hos de fleste.

Du har nok rett i det optimist :) Jeg surrer enda litt i det forbaska hjørnet. Gidder ikke lete mer i dag. Har sittet aaalt for lenge med Trimmen og denne hersens eksperten bare i dag :( Trimmen var jo enkel i forhold :)

Ha en fin kveld.

mvh Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...