ragon Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Har, etter beste evne fotografert min løsning. Første gang fikk jeg svar at løsningen var mottatt. De to siste er ubesvarte. Er besvarelsen utydelig, eller av andre grunner underkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. august 2018 Del Skrevet 1. august 2018 Det automatiske svaret var nok bare et "introduksjonstilbud". Men det er et større problem at diagrammet er akkurat litt større enn A4, slik at en vanlig skanner ikke får med alt. Jeg tar sjansen på at løsningen blir godtatt selv om første kolonne mangler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lødingpia Skrevet 2. august 2018 Del Skrevet 2. august 2018 La det på gulvet, tok bilde av hele med mob. Sendte det til min egen Mail og sendte det videre til Hansen. Og vg har vel ikke noe her å gjøre,men fikk brev fra vg. Hadde vunnet 1. Premien. 25 flaxlodd - 325,- ikke mye men veldig moro var det jo. ({$editedMessage} 02.08.18 23:18) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorste Skrevet 3. august 2018 Del Skrevet 3. august 2018 Har, etter beste evne fotografert min løsning. Første gang fikk jeg svar at løsningen var mottatt. De to siste er ubesvarte. Er besvarelsen utydelig, eller av andre grunner underkjent? Jeg opplevde det samme. Første gang fikk jeg bekreftelse, deretter var det slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleo Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Det automatiske svaret var nok bare et "introduksjonstilbud". Men det er et større problem at diagrammet er akkurat litt større enn A4, slik at en vanlig skanner ikke får med alt. Jeg tar sjansen på at løsningen blir godtatt selv om første kolonne mangler. Hei! Jeg har lastet ned en app som heter "Genius Scan" på min IPhone og fotograferer siden. Da er størrelsen intet problem. Kan deretter sendes direkte til avisen. Eller til egen email og deretter videresende. Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 7. august 2018 Forfatter Del Skrevet 7. august 2018 Jeg opplevde det samme. Første gang fikk jeg bekreftelse, deretter var det slutt. Et svar om mottatt innsendelse er jo vanlig fra alle seriøse nettsider. Vi kunne jo fått svar f,eks, "ikke godkjent". ({$editedMessage} 10.08.18 20:47) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 10. august 2018 Forfatter Del Skrevet 10. august 2018 Det automatiske svaret var nok bare et "introduksjonstilbud". Men det er et større problem at diagrammet er akkurat litt større enn A4, slik at en vanlig skanner ikke får med alt. Jeg tar sjansen på at løsningen blir godtatt selv om første kolonne mangler. Det går, på printer, hvis man klipper bort alle kanter,skanner og lagrer den i en PDF-fil. Juster oppløsningen til mørkere. Har en billig HP, kopi/skann/printer, men resultatet ble bedre enn med mobil og nettbrett. Med kantklippingen er hele siden med! (Meldingen ble redigert 10.08.18 20:29) ({$editedMessage} 10.08.18 20:37) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.