Gå til innhold

Jackpot 6-7/02 - eksperimentet

Anbefalte innlegg

Hei...

Er det noen som har prøvd seg på eksperimentet på side 41 i Jackpot??

Jeg har løst det, men lurer på om det er riktig. Er det ett unikt tall som man får til løsningsord, eller kan det være flere? Det er jo mange av rutene som ikke står på linje med andre tall, så man kan jo da velge hva man vil...?

Jeg ser også at det står at man skal fylle inn ordet på siste side, men der er det ikke noe felt for å skrive tallet...??

Ole

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/266-jackpot-6-702-eksperimentet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solveig

Hei, jeg har prøvd meg på eksperimentet. Synes det var en "syk" oppgave. Jeg har fått en løsning, men det ser jo ut som om vi kan velge løsningen selv.

Det er sikkert en "miss" fra Jackpot,at de ikke har et felt på siste siden for løningen. Jeg noterer det bak sidetallet....

Solveig

Gjest Solveig

Hei...

Er det noen som har prøvd seg på eksperimentet på side 41 i Jackpot??

Jeg har løst det, men lurer på om det er riktig. Er det ett unikt tall som man får til løsningsord, eller kan det være flere? Det er jo mange av rutene som ikke står på linje med andre tall, så man kan jo da velge hva man vil...?

Jeg ser også at det står at man skal fylle inn ordet på siste side, men der er det ikke noe felt for å skrive tallet...??

Ole

20-metringen er litt kjedelig. Men jeg har gjort alle oppgavene. Det er jo heller ikke noe premie på den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...