Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loddrett, 13 opp, 2 inn fra høyre.Det finnes ingen politiker her og som begynner på S. I kryssord.no finnes det over hodet ingen ord som begtnner på Z og med de andre 4 bokstavene. Jeg satser på S her som første bokstav.

Fortsetter under...

Skrevet

Fant politiker som begynte på Z i kryssord.no, og det stemmer vel bedre med fototilbehør? Men jeg står fast på lobbydetalj og by, 8 inn fra høyre og 7 opp nedenfra?

Skrevet

Javel, frumje, men får du da siste bokstav i denne politikeren til å stemme med siste bokstav i "Gud"? (Det er faktisk 2 godkjente sistebokstaver i "fototilbehør"). Når det gjelder lobbydetaljen ser jeg at du allerede har fått et bra hint, og kryssende by finner du her inne.

(Meldingen ble redigert 27.07.18 19:31)

({$editedMessage} 27.07.18 19:35)

Skrevet

Har ikke sett oppgaven, men det fremgår jo tydelig av tråden hva (iallfall sisteleddet i) "fototilbehør" skal være. Det ordet har bare én tillatt skrivemåte, ikke to.

Annonse

Skrevet

Javel, frumje, men får du da siste bokstav i denne politikeren til å stemme med siste bokstav i "Gud"? (Det er faktisk 2 godkjente sistebokstaver i "fototilbehør"). Når det gjelder lobbydetaljen ser jeg at du allerede har fått et bra hint, og kryssende by finner du her inne.

(Meldingen ble redigert 27.07.18 19:31)

({$editedMessage} 27.07.18 19:35)

Siste bokstav i politiker stemmer godt med Gud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...