Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loddrett, 13 opp, 2 inn fra høyre.Det finnes ingen politiker her og som begynner på S. I kryssord.no finnes det over hodet ingen ord som begtnner på Z og med de andre 4 bokstavene. Jeg satser på S her som første bokstav.

Fortsetter under...

Skrevet

Fant politiker som begynte på Z i kryssord.no, og det stemmer vel bedre med fototilbehør? Men jeg står fast på lobbydetalj og by, 8 inn fra høyre og 7 opp nedenfra?

Skrevet

Javel, frumje, men får du da siste bokstav i denne politikeren til å stemme med siste bokstav i "Gud"? (Det er faktisk 2 godkjente sistebokstaver i "fototilbehør"). Når det gjelder lobbydetaljen ser jeg at du allerede har fått et bra hint, og kryssende by finner du her inne.

(Meldingen ble redigert 27.07.18 19:31)

({$editedMessage} 27.07.18 19:35)

Skrevet

Har ikke sett oppgaven, men det fremgår jo tydelig av tråden hva (iallfall sisteleddet i) "fototilbehør" skal være. Det ordet har bare én tillatt skrivemåte, ikke to.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 27.7.2018 den 17.27):

Javel, frumje, men får du da siste bokstav i denne politikeren til å stemme med siste bokstav i "Gud"? (Det er faktisk 2 godkjente sistebokstaver i "fototilbehør"). Når det gjelder lobbydetaljen ser jeg at du allerede har fått et bra hint, og kryssende by finner du her inne.

(Meldingen ble redigert 27.07.18 19:31)

({$editedMessage} 27.07.18 19:35)

Siste bokstav i politiker stemmer godt med Gud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...