skjeld Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Finner ingen felles bokstav mellom plante (loddrett) og sanger (vannrett) nederst. Trykkfeil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dirtsa Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg har D som nest siste bokstav i ordene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 ... men hva blir sangeren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Du har sikkert de tre andre bokstavene allerede, så søk på navnet med D som tredje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg har D som nest siste bokstav i ordene. Det er bokstaven D som 3. bokstav som er problemet.Hadde den vært en L, hadde problemet vært løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Du har sikkert de tre andre bokstavene allerede, så søk på navnet med D som tredje. Det har jeg selvsagt gjort, uten å få treff på noen sanger. Da får jeg prøve å finne ut hvilke(n) av de andre bokstavene som er feil. D'en har jeg hatt hele tiden loddrett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Det er bokstaven D som 3. bokstav som er problemet.Hadde den vært en L, hadde problemet vært løst. Finner ingen feil - så da spør jeg deg, Karlo: Hva heter din sanger, siden du hadde så "genialt" forslag til å finne navnet? Jfr. kommentaren fra erling32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Det er bokstaven D som 3. bokstav som er problemet.Hadde den vært en L, hadde problemet vært løst. Sangeren skrives med H, og er på 5 bokstaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iahaugen Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Songaren som det er snakk om her er vel på nest siste linje og er på fire bokstavar, ikkje fem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Jeg finner bare en sanger med de 4 bokstavene og H tilslutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Generelt til alle: De 4 bokstavene i den ukjente sangeren er alle bestemt gjennom de 4 loddrette ordene som krysser. Jeg vil i alle fall bruke disse hvis jeg sender inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Det må vi nok - det er sikkert noen som synger som har det navnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoda Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Ja, en med fornavn Ibuki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliko Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Finner ingen felles bokstav mellom plante (loddrett) og sanger (vannrett) nederst. Trykkfeil? Noen ganger det veldig lurt å søke litt på Google. Uante ting dukker opp, i alle fall slik jeg opplever det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. august 2018 Forfatter Del Skrevet 1. august 2018 ..men så gjelder det å kvalitetssikre det man finner. For eksempel er Ibuki Kido såkalt "voice actor" - altså en person (skuespiller) som gir stemme til forskjellige figurer. Det er mulig hun kan synge, men hun kaller seg ikke sanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.