Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strever fælt med venstre side. Jeg skjønner ikke hvor jeg kan lete etter "brukes ved ofring", og jeg trenger tips til å finne riktig ringfjell. Er det noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Skrevet

Min første er lik femte i "Dårlig". Men jeg ser hva du har, med andre løsninger også på "Skrøpelighet", "Apparat", "Språk", "Vekst" og "Stoff.. Sånn blir det ofte når det er for mange mengdebegreper og for lite presisjon i stikkordene.

Annonse

Skrevet

Nå husker jeg også hvorfor jeg valgte "mitt" ringfjell: Det er nevnt i SNL, mens det andre ikke er det. Men så lenge ingen kilder er oppgitt, kan egentlig ikke Hjemmet underkjenne noe som helst av alternative løsninger i forhold til fasit.

Skrevet

Min første er lik femte i "Dårlig". Men jeg ser hva du har, med andre løsninger også på "Skrøpelighet", "Apparat", "Språk", "Vekst" og "Stoff.. Sånn blir det ofte når det er for mange mengdebegreper og for lite presisjon i stikkordene.

Enig i at det er for mange muligheter her. Min første ble faktisk samme som andre i abnorm.

Skrevet

Nå husker jeg også hvorfor jeg valgte "mitt" ringfjell: Det er nevnt i SNL, mens det andre ikke er det. Men så lenge ingen kilder er oppgitt, kan egentlig ikke Hjemmet underkjenne noe som helst av alternative løsninger i forhold til fasit.

Og "mitt" ringfjell er omtalt i SNL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...