solberg Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Noen som har funnet blindbokstavene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Forsøker med F, R, Å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Noen som har funnet blindbokstavene? Jeg kan ikke se at det kan bli noe annet enn F,R og Å. (?) Litt vel Hansensk kanskje. (Skriv ikke KAV på "Helt"!) Ellers var den kanskje vel "snill" denne gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solberg Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Forsøker med F, R, Å Takk! Da ble det mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Narni Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Jeg kan ikke se at det kan bli noe annet enn F,R og Å. (?) Litt vel Hansensk kanskje. (Skriv ikke KAV på "Helt"!) Ellers var den kanskje vel "snill" denne gangen? Kan Hansen ha ment a BB skal være M-T-Å. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ces Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Synes vel alle forslagene er vel søkte. Den siste blindbokstaven er jo grei, men de to foran er bare "hansensk". Begge mulighetene må i hvert fall aksepteres😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birkebeiner Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Vi vet lite hva Hansen har tenkt. Får se om 14 dager når løsningen kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Synes vel alle forslagene er vel søkte. Den siste blindbokstaven er jo grei, men de to foran er bare "hansensk". Begge mulighetene må i hvert fall aksepteres😉 Kanskje BB blir RRÅ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryg Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Hva med LSÅ ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
btambur Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Tror det blir MYÅ. Det gir litt mer mening.. ({$editedMessage} 19.07.18 19:17) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryg Skrevet 20. juli 2018 Del Skrevet 20. juli 2018 Jeg tror et av tankeeksperimentene kan være at er at stort snøfall løsner snefonn og forårsaker snøras. Derfor holder jeg på LSÅ. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.