Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Hei Janytt1! Om du legger til grunn at ringfjellene her inne er korrekt, fins det minst to fullgode løsninger i dette hjørnet. Imidlertid er det kun ETT av de fire aktuelle fjellene som har egen artikkel i SNL, så da valgte jeg dette.

Skrevet
  - skrev (På 17.7.2018 den 10.23):

Nope, men du er for så vidt i riktig nabolag. (Ikke i verdensrommet, men ang. løsningen.)

({$editedMessage} 17.07.18 12:25)

Fant ringfjellet. Mangler riktig vekst, Har -N-E---

({$editedMessage} 17.07.18 13:15)

Skrevet
  - skrev (På 17.7.2018 den 10.36):

Hei Janytt1! Om du legger til grunn at ringfjellene her inne er korrekt, fins det minst to fullgode løsninger i dette hjørnet. Imidlertid er det kun ETT av de fire aktuelle fjellene som har egen artikkel i SNL, så da valgte jeg dette.

takk. prøver videre

Skrevet
  - skrev (På 17.7.2018 den 10.36):

Fant ringfjellet. Mangler riktig vekst, Har -N-E---

({$editedMessage} 17.07.18 13:15)

Du har hengt deg opp i feil krysning mellom Apparat og Skrøpelighet.

Annonse

Skrevet

Hei.skal jeg bruke -o-u-d- på rom. Får ingen ting til å gå ihop. Det er det som brukes ved ofring som lager problemet. Jeg er helt blank

Mvh Anne

Skrevet

Du må bruke et annet rom. Det er to ulike krysninger på "Brukes til ofring" og "Dyr", der andreleddet på ofringsordet er det samme i begge tilfeller.

Skrevet
  - skrev (På 17.7.2018 den 19.04):

Du må bruke et annet rom. Det er to ulike krysninger på "Brukes til ofring" og "Dyr", der andreleddet på ofringsordet er det samme i begge tilfeller.

Hei!

Nå tror jeg jamen det løste seg. Tusen takk begge to.

Mvh. Anne

Skrevet
  - skrev (På 17.7.2018 den 18.59):

Hei.skal jeg bruke -o-u-d- på rom. Får ingen ting til å gå ihop. Det er det som brukes ved ofring som lager problemet. Jeg er helt blank

Mvh Anne

Kanskje du kan bruke et rom som du brukte da du var yngre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...