frumje Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Står helt fast på de to lange ordene vannrett øverst. Tror jeg har slutten, men starten og litt videre da...... helt stopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Da er du ikke alene om dette problemet. Jeg står fast på akkurat det samme, men finne ingen fornuftige løsninger inntil videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Det var da en trøst..... vi får avvente noen (flere) kloke hoder😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Det er vanskelig uten å røpe løsningen. Den første går vel på forretningsmann, og den andre er ikke til havs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Står helt fast på de to lange ordene vannrett øverst. Tror jeg har slutten, men starten og litt videre da...... helt stopp. Løsningen satt veldig langt inne hos meg i dag. De som ikke har fått med alt, har vel fått til deler av løsningen. Spør med utgangspunkt i det dere har, så kommer hjelpen fra oss andre. Uskreven lov at man ikke oppgir løsningen, selv om det kunne være fristende av og til. Eneste som mangler hos meg er en bokstav i Sangere borte til høyre, 8 ned og 8 inn fra høyre. Midterste bokstaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Der har jeg en V. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Takk for bokstaven V. Jeg forandret den første i tillegg og da fikk jeg et ord som gir mening. Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erling32 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Står helt fast på de to lange ordene vannrett øverst. Tror jeg har slutten, men starten og litt videre da...... helt stopp. Kan du finne synonymer til Selgerånd, så har du begynnelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Tusen takk - da gikk det opp et lys! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Nå lysnet det for meg også til tross for at det det er lyst døgnet rundt her nordpå. Men det tok langre tid enn det vanligvis gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Da er vi enige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AstridW Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Jeg sliter med 7 og 6 siste bokstav i rikdom. Håper på litt hjelp selv om vi er langt mot neste helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.