lilliken Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 I dag sliter jeg med denne oppgaven. 8L og 17 V ! Kan det ha sneket seg inn en feil i fasit på 17L, mon tro? Jeg vil ha en løsning med to like vokaler som 2. og 3. bokstav. Hvis det er en feilstaving i fasit, med to like vokaler som 4. og 5. bokstav, gir det en plausibel løsning på 8 V (et latinsk adjektiv/prefiks). Er jeg helt på viddene? Vh Ditten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Sliter med det samme! Støtter din løsning på 17V, men skjønner ikke hva du mener med fasit. Ellers går det visst litt i surr med V og L? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilliken Skrevet 14. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2018 Hehe, ja, beklager. Jeg surrer ofte med vannrett/loddrett. Det jeg mener å si, er at dersom kryssordforfatter har feilstavet løsningen på 17V, slik at 4. bokstav der er lik 2. bokstav i 12V, kan muligens 8L bli en form for forstavelse for en viss celle. Jeg er veldig usikker på det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.