lassie Skrevet 2. juli 2018 Skrevet 2. juli 2018 Må man skrive komponistens navn (12 bokstaver) feil for å få det til å stemme med kryssende plagg? Høyre side vannrett 10 ned.
buste Skrevet 2. juli 2018 Skrevet 2. juli 2018 Dette plagget brukes om natten. Jeg har ikke funnet Kufor , trodde det skulle begynne med ET- eller EP, 14 ned 8 inn fra høyre
ragon Skrevet 2. juli 2018 Skrevet 2. juli 2018 - skrev (På 2.7.2018 den 18.35): Må man skrive komponistens navn (12 bokstaver) feil for å få det til å stemme med kryssende plagg? Høyre side vannrett 10 ned. Plagget kan være noe barn, i alle aldre bruker om natten, (en forkortelse). Da stemmer det med komponisten. Har ikke funnet ut av vintertegn, øverst midt på. Første bokstav?
lassie Skrevet 2. juli 2018 Forfatter Skrevet 2. juli 2018 - skrev (På 2.7.2018 den 18.51): Dette plagget brukes om natten. Jeg har ikke funnet Kufor , trodde det skulle begynne med ET- eller EP, 14 ned 8 inn fra høyre Takk! Så meg blind på at det måtte bli en I og ikke en J. Jeg har etegress. Noe søkt, men ikke ulikt den gode Hansen.
lassie Skrevet 2. juli 2018 Forfatter Skrevet 2. juli 2018 - skrev (På 2.7.2018 den 18.59): Plagget kan være noe barn, i alle aldre bruker om natten, (en forkortelse). Da stemmer det med komponisten. Har ikke funnet ut av vintertegn, øverst midt på. Første bokstav? Vintertegn starter med E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå