Gå til innhold

Bt-eksperten uke 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ei veke sidan strevde eg med å finna løysingsord til 2 loddrett, 'Støtte'. Fasit viser at det skal vera 'Adossere'. Dei (få) kryssordbøkene eg har, inneheld ikkje ordet, i tillegg finn eg det heller ikkje i Ordnett, SNL eller på Google.

Tek mot gode tips (til dømes namn på ei kryssordbok som er å tilrå) med takk!

Fortsetter under...

Gjest Belladonna
Skrevet

Jeg vil anbefale D. Danielsens kryssordbøker, Tanums, Kunnskapsforlagets fremmedordbok og synonymordbok.

Gjest inger
Skrevet

For ei veke sidan strevde eg med å finna løysingsord til 2 loddrett, 'Støtte'. Fasit viser at det skal vera 'Adossere'. Dei (få) kryssordbøkene eg har, inneheld ikkje ordet, i tillegg finn eg det heller ikkje i Ordnett, SNL eller på Google.

Hei Abra!

Jeg anbefaler også Daniel Danielsen. I hans bok: Stor kryssordbok, kan du slå opp på Støtte og finner der adossere. Bruker også de samme bøkene som Belladonna nevner. De er bra!

Skrevet

adossere (av latin dorsum = rygg)

støtte eller lene ryggen mot

Kilde: Gyldendals 5 binds leksikon

Skrevet

Mange takk for gode råd. Nokre av bøkene har eg tilgang på allereie - Tanums store rettskrivningsordbok og Danielsen si Stor kryssordbok er på plass om få dagar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...