akok Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Hei. Trenger tips ang. loddrett, prydgjenstandene og / eller de er utsatt for fare. Hilsen Akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Begge løsningene har radikal flertallsendelse. Prydgjenstandene finner du her inne i samme formen, men under et annet stikkord. "De er utsatt for fare" finnes også her, men med "normal" endelse. Foreslår litt bokstavsøk på begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Mange takk odnyst. Jeg har forsøkt bokstavsøk, men har kanskje noen feil bokstaver å søke på. Da skal jeg følge rådene dine. Akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 Begge løsningene har radikal flertallsendelse. Prydgjenstandene finner du her inne i samme formen, men under et annet stikkord. "De er utsatt for fare" finnes også her, men med "normal" endelse. Foreslår litt bokstavsøk på begge. Hei odnyst. Kommer ikke videre, men litt uklart med endelsene du foreslå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulte Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 A istedet for ene.😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 19. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2018 A tilslutt? O som andre bokstav i gyser er kanskje feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulte Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Har også O som andre i gyser.Forrige spørsmål mente jeg endingene på De er utsatt for fare og prydgjendstandene skulle være a istedet for ene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Nemlig. Når jeg sier "radikal flertallsendelse", mener jeg akkurat det. F. eks. "Husa" i stedet for "Husene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Det forstår jeg jo. Kanskje du kan sette inn riktige bokstaver i de er utsatt for fare. Har: ???R?R???N?B? aKOK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Dessverre bare de 2 R-ene som er riktige. I stedet for N bør du prøve med en av naboene. Du får et overkommelig antall svar, ikke vanskelig å se hva som er riktig. ({$editedMessage} 20.05.18 15:18) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Tusen takk odnyst. Jeg er ikke hjemme for tiden, borte til ca 10 juni. Har ikke noen bøker med meg. Akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger X Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Ikke si at du for alvor har tenkt først å legge vekk oppgaven i tre uker, for så omsider å begynne å bla i fysiske bøker med bare FJERDEbokstaven inne, akok? Det blir nesten som å lese bøkene ord for ord, og må vel være verdensrekord i beskrivelse av håpløst ineffektiv fremgangsmåte. Hvorfor bruke timer og i verste fall dager på et så vanvittig foretagende når du kan få løsningen kastet i fanget på under 10 sekunder? Du har fått presentert to enkle alternativer av odnyst - det ene gir 10 svar her inne, det andre 16. Og som odnyst sier - det er ikke akkurat noen heksekunst å se hva svaret blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Hei. Jeg har to bokstaver som er riktige R som fjerde og R som 6. Har også prøvd med alternative "nabobokstaver" på den nest siste bokstaven. Det blir mange ord av det, men jeg finner ingen som kan knyttes til "de er utsatt for fare. Dessuten er jeg ikke helt sikker på at det lange loddrette ordet for prydgjenstander er riktig. De to enkle svarene finner jeg ikke med De to R-ene. Akok Ps. er jo takknemlig for hint, men vanvittig foretagende. Jeg har mange ganger klart å finne 13. bokstavers-ord med bare 2 riktige bokstaver. Nå tar jeg min daglige spasertur, så får jeg senere se mere på kryssordet. Akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Ikke si at du for alvor har tenkt først å legge vekk oppgaven i tre uker, for så omsider å begynne å bla i fysiske bøker med bare FJERDEbokstaven inne, akok? Det blir nesten som å lese bøkene ord for ord, og må vel være verdensrekord i beskrivelse av håpløst ineffektiv fremgangsmåte. Hvorfor bruke timer og i verste fall dager på et så vanvittig foretagende når du kan få løsningen kastet i fanget på under 10 sekunder? Du har fått presentert to enkle alternativer av odnyst - det ene gir 10 svar her inne, det andre 16. Og som odnyst sier - det er ikke akkurat noen heksekunst å se hva svaret blir. Hei. Kanskje du kan sette inn de to R-ene på 4. og 6. plass og Se hva du får,. Kanskje det er en misforståelse her. Hilsen Akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hei 3.-4. og 6. bokstav er R Prøv et bokstavsøk med det. Det er jo dessverre voldelige tider i verden i dag så man kan jo lure på hvor neste gang. (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger X Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Hei. Kanskje du kan sette inn de to R-ene på 4. og 6. plass og Se hva du får,. Kanskje det er en misforståelse her. Hilsen Akok Til 17:21-innlegget: 1: "Jeg har mange ganger klart å finne 13. bokstavers-ord med bare 2 riktige bokstaver." Har du virkelig "mange ganger" bladd gjennom fysiske bøker uten noe bedre enn fjerdebokstaven å gå ut fra (etter at det dukket opp søkbare elektroniske bøker og hjelpemidler)? 2: Det er jo bra for din del at du istedenfor å gå i gang med papirbøker valgte å søke her (?) inne. Enda bedre ville det gått om du hadde lest odnysts hint litegrann bedre, og således funnet svaret på direkten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 Hei 3.-4. og 6. bokstav er R Prøv et bokstavsøk med det. Det er jo dessverre voldelige tider i verden i dag så man kan jo lure på hvor neste gang. (?) Mange takk for det. ({$editedMessage} 20.05.18 20:43) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Til 17:21-innlegget: 1: "Jeg har mange ganger klart å finne 13. bokstavers-ord med bare 2 riktige bokstaver." Har du virkelig "mange ganger" bladd gjennom fysiske bøker uten noe bedre enn fjerdebokstaven å gå ut fra (etter at det dukket opp søkbare elektroniske bøker og hjelpemidler)? 2: Det er jo bra for din del at du istedenfor å gå i gang med papirbøker valgte å søke her (?) inne. Enda bedre ville det gått om du hadde lest odnysts hint litegrann bedre, og således funnet svaret på direkten. Siden du er ute og reiser, må du være forsiktig hvor du drar - for du kan jo utsettes for fare! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 21. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2018 Hei skjeld. Da fikk jeg det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.