Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

K,u og h. Typisk Hansen ja.

Tusen takk for svar. Jeg har vært med på denne kryssordtjenesten og debattforumet i mange, mange år. Å be om og få hjelp til blindbokstavene er en gjenganger. Å kritisere dette er både historieløst og utidig. Stig ned fra pidestallen.

Annonse

Tusen takk for svar. Jeg har vært med på denne kryssordtjenesten og debattforumet i mange, mange år. Å be om og få hjelp til blindbokstavene er en gjenganger. Å kritisere dette er både historieløst og utidig. Stig ned fra pidestallen.

Og så er det de som alltid kritiserer de som forsiktig prøver å foreslå andre måter å hjelpe på. Som man kanskje kan lære litt mer av. Ja-ja...

({$editedMessage} 04.03.18 11:45)

Hvem som har vært med lengst i dette forumet skal jeg ikke mene noe om, ellers ingen kommentar til erling32s innlegg.

Mange spør så ydmykt om blindbokstaver. En uting, synes nå jeg. Hvorfor ikke heller spørre om et tips som kan hjelpe en å finne svaret.

Hvis det er så problematisk at noen ber om hint, kan man jo la være å gå inn på lenken. Eller? Det er vel bedre enn å stadig irritere seg på dem som trenger/ønsker litt hjelp.

Enig med deg Ivas. En kan jo bruke ordboka uten å lese lenken.

Syns og at det klages for mye på Hansen, syns vi kan se gjennom fingrene med små bagateller, å heller være glad så lenge han lager kryssord til oss.

Den dagen det blir slutt vil ihvertfall jeg kommer til å savne dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...