Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Loddrett, aller siste kolonne til høyre. Jeg står fast fordi jeg mangler 3 blindbokstaver. Veldig takknemlig for hjelp, for da er kryssordet ferdig for denne gang.

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 3.3.2018 den 17.22):

K,u og h. Typisk Hansen ja.

Tusen takk for svar. Jeg har vært med på denne kryssordtjenesten og debattforumet i mange, mange år. Å be om og få hjelp til blindbokstavene er en gjenganger. Å kritisere dette er både historieløst og utidig. Stig ned fra pidestallen.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 3.3.2018 den 19.12):

Kanskje man skulle tipse med "nærmest motsatt av rotur" ??

Det finnes en slik tur en kan melde seg på.

Går på elva Gudenåen i Danmark, å da må en ro, eller padle.

Skrevet
  - skrev (På 4.3.2018 den 9.59):

Tusen takk for svar. Jeg har vært med på denne kryssordtjenesten og debattforumet i mange, mange år. Å be om og få hjelp til blindbokstavene er en gjenganger. Å kritisere dette er både historieløst og utidig. Stig ned fra pidestallen.

Og så er det de som alltid kritiserer de som forsiktig prøver å foreslå andre måter å hjelpe på. Som man kanskje kan lære litt mer av. Ja-ja...

Skrevet

({$editedMessage} 04.03.18 11:45)

Skrevet

Hvem som har vært med lengst i dette forumet skal jeg ikke mene noe om, ellers ingen kommentar til erling32s innlegg.

Skrevet
  - skrev (På 3.3.2018 den 17.38):

Mange spør så ydmykt om blindbokstaver. En uting, synes nå jeg. Hvorfor ikke heller spørre om et tips som kan hjelpe en å finne svaret.

Hvis det er så problematisk at noen ber om hint, kan man jo la være å gå inn på lenken. Eller? Det er vel bedre enn å stadig irritere seg på dem som trenger/ønsker litt hjelp.

Skrevet

Enig med deg Ivas. En kan jo bruke ordboka uten å lese lenken.

Syns og at det klages for mye på Hansen, syns vi kan se gjennom fingrene med små bagateller, å heller være glad så lenge han lager kryssord til oss.

Den dagen det blir slutt vil ihvertfall jeg kommer til å savne dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...