Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dessverre mase en gang til.Trodde jeg hadde funnet ut av kjolespørsmålet som ga en M som 4.bokst.Fant bare 2 am.skuespillere,ingen stemte med min neste siste i vann,der jeg har e/o.Hva er feil her?😊

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde ikke noen M i "kjolen". 4. bokstaven er en vokal. Skuespilleren filmdebuterte i 1993. Se om du kommer noen vei med det.

mvh Tone

Skrevet

Jeg hadde ikke noen M i "kjolen". 4. bokstaven er en vokal. Skuespilleren filmdebuterte i 1993. Se om du kommer noen vei med det.

mvh Tone

Ser at jeg har rotet fælt.2.og 4.bokstav har jeg allerede vokaler.Det var 6.bokstav jeg mente kunne være en m.Skal også den være en vokal?😊

Skrevet

Hei igjen

6. bokstav er ikke M, men den foran. Foretar du bokstavsøk med de bokstavene du nå har, får du ikke så mange valg. (enten her eller i ordnett)

Mvh Torild

Skrevet

Ser at jeg har rotet fælt.2.og 4.bokstav har jeg allerede vokaler.Det var 6.bokstav jeg mente kunne være en m.Skal også den være en vokal?😊

Nei, det er ikke en vokal :)

Annonse

Skrevet

Hei igjen

6. bokstav er ikke M, men den foran. Foretar du bokstavsøk med de bokstavene du nå har, får du ikke så mange valg. (enten her eller i ordnett)

Mvh Torild

Takk,da tror jeg at jeg har skuespilleren😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...