skjeld Skrevet 10. januar 2018 Skrevet 10. januar 2018 Ja, men det er kommet en L for mye i kjertel, loddrett nederst, 11 fra høyre.
jakest Skrevet 10. januar 2018 Skrevet 10. januar 2018 Superfavorittfisken er på plass! Som adm.for favorittfiskens Facebook-gruppe, takker jeg (ydmykt) for informasjonen og (i utlendighet) gleder meg!
macknife Skrevet 10. januar 2018 Skrevet 10. januar 2018 Ja, men det er kommet en L for mye i kjertel, loddrett nederst, 11 fra høyre. 617 - Kjertel. Iflg SNL så skrives kjertelen med to LL,er til slutt, ingen ved søk på en L til slutt. Så H har nok sitt på det tørre!
janat Skrevet 11. januar 2018 Skrevet 11. januar 2018 Når jeg søker på kjertel med to ll-er i Store Norske Leksikon får jeg ingen treff. Når jeg søker med en l, kommer ordet riktig frem.
skjeld Skrevet 11. januar 2018 Skrevet 11. januar 2018 Som adm.for favorittfiskens Facebook-gruppe, takker jeg (ydmykt) for informasjonen og (i utlendighet) gleder meg! Det ser ut som macknife har misforstått: Det er stikkordet kjertel hansen har skrevet med 2 l'er. Kjertell er ikke noe norsk ord. Men det er interessant at så få har lagt merke til dette.
Torild1 Skrevet 11. januar 2018 Skrevet 11. januar 2018 Det er nok mange som har lagt merke til det. Så det tidlig - men brydde meg ikke så mye med den bagatellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå