karlo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Superfavorittfisken er på plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ja, men det er kommet en L for mye i kjertel, loddrett nederst, 11 fra høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Superfavorittfisken er på plass! Som adm.for favorittfiskens Facebook-gruppe, takker jeg (ydmykt) for informasjonen og (i utlendighet) gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ja, men det er kommet en L for mye i kjertel, loddrett nederst, 11 fra høyre. 617 - Kjertel. Iflg SNL så skrives kjertelen med to LL,er til slutt, ingen ved søk på en L til slutt. Så H har nok sitt på det tørre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Når jeg søker på kjertel med to ll-er i Store Norske Leksikon får jeg ingen treff. Når jeg søker med en l, kommer ordet riktig frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Som adm.for favorittfiskens Facebook-gruppe, takker jeg (ydmykt) for informasjonen og (i utlendighet) gleder meg! Det ser ut som macknife har misforstått: Det er stikkordet kjertel hansen har skrevet med 2 l'er. Kjertell er ikke noe norsk ord. Men det er interessant at så få har lagt merke til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torild1 Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Det er nok mange som har lagt merke til det. Så det tidlig - men brydde meg ikke så mye med den bagatellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.