karlo Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Burde vel ha sløyfet en S i det nest øverste langordet, ellers ganske grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Tiltredes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Nei det er jeg slett ikke enig i! Alle s-ene passer inn helt perfekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin1622534186 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Tiltredes! Men er sump... begynnelsen på "fuktighet" 10 inn fra h. 14 opp, eller er jeg druknet i myra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Jeg har skrevet soppkilde. Fuktighet i kjelleren kan føre til soppangrep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 Burde vel ha sløyfet en S i det nest øverste langordet, ellers ganske grei. Ifølge Tanum store rettskrivningsordbok skrives ordet med en s. Det er korrekt at løsningsordet er feil skrevet av Hansen. Ellers var det mange morsomme nyord i kryssordet denne gangen, f.eks. Løsningsordet i "helt utskjelt" og "godt intellekt". ({$editedMessage} 20.12.17 23:51) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Nei det er jeg slett ikke enig i! Alle s-ene passer inn helt perfekt Ifølge Tanums store er skrivemåten alderstegen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ifølge Tanum store rettskrivningsordbok skrives ordet med en s. Det er korrekt at løsningsordet er feil skrevet av Hansen. Ellers var det mange morsomme nyord i kryssordet denne gangen, f.eks. Løsningsordet i "helt utskjelt" og "godt intellekt". ({$editedMessage} 20.12.17 23:51) Her har jeg syndet mot tidligere prinsipper: Skriv ikke tilsvar før du har lest alle innleggene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 .. og skriv ikke hele løsningsordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragon Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Nei det er jeg slett ikke enig i! Alle s-ene passer inn helt perfekt Helt enig.Alderstegen er ikke i løsningsordet, selv om bostavene er der. Sliter med skuespiller, loddrett, 14 inn fra venstre, og byråkrat, 12 vannrett, 6 ned. BB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.