Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja,herr X-man, helt seriøst fra min side, ellers hadde jeg ikke tipset om akkurat det.

Har fått bekreftet at det også er kryssord-forfatterens valg.

Men,men, mulig det finnes flere mulige løsninger i hjørnet.

Du vet nok alt best som vanlig!

({$editedMessage} 20.12.17 23:46)

Nei da, du har slett ikke "fått bekreftet" at forfatteren har hatt den samme fantasien som deg om stikkordets betydning. Det eneste du har fått bekreftet, er at du har riktig løsning.

Når det gjelder å "vite best", vil alle som finner svarordet se at min påpekning stemmer.

Annonse

Nei da, du har slett ikke "fått bekreftet" at forfatteren har hatt den samme fantasien som deg om stikkordets betydning. Det eneste du har fått bekreftet, er at du har riktig løsning.

Når det gjelder å "vite best", vil alle som finner svarordet se at min påpekning stemmer.

Du er bare helt utrolig X-man.

Jeg har aldri fundert over forfatterens fantasi, bare sjekket om svaret jeg kom frem til: straffe, var riktig.

Joda, det er "straff å få", også innen idretten, og det er vel meningen at det skal føre til "bot og bedring"??

(Jeg er spent på svaret ditt).

({$editedMessage} 21.12.17 20:17)

Det er egentlig ikke så mye å føye til her, annet enn at det er godt gjort å vite så lite som optimist og likevel klare å løse en oppgave som denne - uten overhodet å ane hva som gjør fasiten til fasit.

...og der hadde optimist i det minste vett til å slette den siste kommentaren sin, som nok en gang eksponerte komplett uvitenhet om sammenhengen mellom "forbedre" og "straffe".

({$editedMessage} 21.12.17 22:34)

Jeg har nok ikke tatt noen IQ-test, så hvor mange poengtall jeg kunne fått vet jeg ikke.

Diskusjon med kverulanter og idioter gidder jeg ikke uansett.

(Etter 30 år som regnskapssjef i et internasjonalt konsern tror jeg i hvert fall at jeg er "normalt" intelligent.

Ønsker deg en riktig GOD JUL, med masse "vettuge" julegaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...