Gå til innhold

Oddvin Nyheim

lilliken

Anbefalte innlegg

Kjære kryssordløsere.

I Bergens Tidende i dag står å lese at kryssordforfatter Oddvin Nyheim døde tirsdag.

En veldig trist nyhet, også for oss kryssordløsere! Det har vært en fryd å løse hans Eksperten og Limerick-kryssord de 2 årene oppgavene har vært å finne i BT.

Jeg sender mine kondolanser til hans familie, venner og kollegaer i Adresseavisen.

Med vennlig hilsen Ditten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme fra meg. Har slitt med Uke-experten i over tretti år nå. Har ikke brydd meg om andre kryssord. Ingen kunne måle seg med Nyheims i nøyaktighet, skikkelighet og høy vanskelighetsgrad. Ingen konstruerte tullord sånn som i Dagbladet, f.eks.

Kondolerer.

Mogstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kryssordløsere.

I Bergens Tidende i dag står å lese at kryssordforfatter Oddvin Nyheim døde tirsdag.

En veldig trist nyhet, også for oss kryssordløsere! Det har vært en fryd å løse hans Eksperten og Limerick-kryssord de 2 årene oppgavene har vært å finne i BT.

Jeg sender mine kondolanser til hans familie, venner og kollegaer i Adresseavisen.

Noe så trist. Oddvin Nyheim har gitt oss kryssordløsere mange gleder. Jeg vet ikke om noen som kan erstatte han, det blir et tomrom. Kondolanser til familie og Adresseavisen også fra meg. For noen år siden hadde jeg direkte kontakt med han i forbindelse med en av oppgavene, og fikk heldigvis takket han og fortalt hvordan han gledet oss, det satte han stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kryssordløsere.

Kjære venner av Oddvin Nyheims ekspertkryssord, dette er et trist budskap for oss som har satt stor pris på Oddvin Nyheims fabelaktige og lærerike ekspertkryssord. Mest trist er det selvsagt for familien og nære venner, men for oss som hver lørdag har sett fram til denne spennende kryssordoppgaven, blir det et savn i framtiden. Jeg slutter meg til de andre innleggene og sender herved min kondolanse.

Vennlig hilsen, Toreb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...