ingrlin Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Seks ned helt til høyre blindbokstav har jo vært borti dette før men finner ikke ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det er alltid en god ide å søke i leksikonet her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingrlin Skrevet 4. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2017 Det har jeg gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Neste fase er å fjerne en og en av de bokstavene du har, for å finne ut hvilken som er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirk Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Det har jeg gjort! Det viktigste er å lese spørreordet riktig. Og da.går det nok bra, tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingrlin Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2017 HERREGUD!jeg trenger definitivt nye briller! Takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirk Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Bare hyggelig. Og det var jo veldig liten skrift da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.