Gjest Gunni Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Dette var vanskelig. Jeg har ordet er underslag, 14 bokstaver. Jeg har fått opp - E- R - - - A- - - - - R så står det helt stilt. Er det hjelp i sikte???? Jeg har også ordet: AV HØY KVALITET 12 bokstaver. Jeg har: - R - S - - - R - E - S TAKKER PÅ FORHÅND GUNNI
Gjest Egon Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Dette var vanskelig. Jeg har ordet er underslag, 14 bokstaver. Jeg har fått opp - E- R - - - A- - - - - R så står det helt stilt. Er det hjelp i sikte???? Jeg har også ordet: AV HØY KVALITET 12 bokstaver. Jeg har: - R - S - - - R - E - S TAKKER PÅ FORHÅND GUNNI Hei Underslag kan vel også ha flertallsform i svarordet. Foreslår DEFRAUDASJONER Egon
Gjest Gunni Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Hei Egon - det ser ut som det skal stemme veldig godt. Og jeg takker atter engang
Gjest Gunni Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 "trestjerners" Takker for svar, men jeg tror Egon har rett. Men takk skal du ha
Gjest Solveig Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Vet ikke, jeg tenkte på hotell med 3 stjerner,som er av høy kvalitet.
Gjest Solveig Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 "trestjerners" 3 stjerner er i allefall bra i den Michelin-Guide resturant bedømmingen. (Vet ikke hvordan den guiden staves, jeg tror kanskje Bagatelle hadde 3 stjerner, men så falt de ned på 2 eller noe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå