skjeld Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Loddrett 8 inn fra venstre, 8 fra bunnen. Den løsningen jeg kommer fram til, er en egen kommune - riktignok del av "Stor-Stockholm", men altså ingen bydel! Her har nok Hansen bommet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Inngår jo idag i Stockholm tettsted, så jeg har sett verre bommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 8. november 2017 Forfatter Del Skrevet 8. november 2017 Vel - det blir vel omtrent som å kalle Bærum for Oslobydel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Kanskje ikke verre at Hansen "bommer" enn at vi får samme svaret ved å søke i bl.a. dette kryssordleksikonet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olagl Skrevet 8. november 2017 Del Skrevet 8. november 2017 Vi må skille mellom Nacka kommune og Nacka by som er tetort i kommunen men samtidig inngår som en del av tetorten Stockholm. Slik står det i Wikipedia. Jeg mener Hansen har rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 For å gjøre det helt klart: Stockholm har 14 bydeler. Nacka er ingen av dem (egen bykommune), men altså en av 26 kommuner i Stockholms len, eller Stor-Stockholm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.