Elinw Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Jeg sliter med å finne en meningsfylt løsning på 4L. Jeg kunne forstått hvis dette var en løsning i 2 ord, men det står det ikke noe om. Er takknemlig hvis noen har hint eler tips her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Du finner det hvis du søker i Ordnett på de bokstavene du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinw Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Takk for hjelpen! Har ikke Ordnett, men har fått bekreftet at løsningen er det jeg først trodde. Jeg hadde foretrukket å skrive dette i to ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Elinw,jeg fant løsningen på dansk og da i et ord (i økonomisammenheng), da kan man sikkert også bruke dette på norsk. Tore B. ES.:De fleste lærebøker i bedriftsøkonom, i sin tid, var jo på dansk! ({$editedMessage} 21.10.17 23:05) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.