Gjest Tiny Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Denne gangen har jeg ikke fått "hull på" kryssordet. Har ikke et eneste riktig ord å gå ut fra. Det er så irriterende. Kan noen hjelpe med et av de lange vannrette ordene? hilsen Tiny
Gjest Aksel Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Hei Tiny! Jeg begynte med 14. loddrett. Løsningen er å finne i flere kilder, bl.a. SNL, Bokmålsordboka og Caplex. Stikkord: En kjent skikkelse i gresk mytologi. 1. vannrett: Første del av løsningen henspiller på kroppsdelene, som har med fordøyelsen å gjøre. 9. vannrett: Det er her tale om politisk forsamling. Mest kjent er kanskje det i Bush-land. Nå skal du ha fått input nok til å få hull på byllen!? Lykke til! Vh Aksel
Gjest Tiny Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Takk for tips. 14 l. hadde jeg faktisk, men likevel virker alt fastlåst. Kan du bekrefte om 1v. begynner på G? Hilsen Tiny
Gjest Svein Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Denne gangen har jeg ikke fått "hull på" kryssordet. Har ikke et eneste riktig ord å gå ut fra. Det er så irriterende. Kan noen hjelpe med et av de lange vannrette ordene? hilsen Tiny Med en viss fare for å bli beskyldt for å tråkke i andres bed, kan jeg bekrefte at 1. vr starter med G... Innlegg redigert. (01-16-07 23:10)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå