Hulderbo Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Hei. Du finner oppgavene også her.http://www.kryssord.no/
Bjaggen Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Ikke mottatt mail med stikkordene?? Mine kom ca kl. 16.20 Nå kommer ikke jeg til å prøve meg på oppgavene (jeg kjenner min begrensning). Hvis det er slik å forstå at noen mottar dem kl. 16.00 og noen kl 16.30 så er det jo urettferdig for dem som virkelig prøver seg,blir som å stille på startstreken på 10 000 meteren ti minutter etter resten av feltet. Er det noen som vet hvor mye en må løse for å få diplom? (hadde jo vært litt morsomt.)
steinrar Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 I Hjemmet nr.35 står det (under diplom): alle som som deltar i finalen, uansett hvor mange godkjente ord man sender inn, får diplom som synlig bevis på bragden. Da er det bare å sette i gang. Ønsker alle lykke til!
owe Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Skrevet 6. oktober 2017 Mine kom ca kl. 16.20 Nå kommer ikke jeg til å prøve meg på oppgavene (jeg kjenner min begrensning). Hvis det er slik å forstå at noen mottar dem kl. 16.00 og noen kl 16.30 så er det jo urettferdig for dem som virkelig prøver seg,blir som å stille på startstreken på 10 000 meteren ti minutter etter resten av feltet. Er det noen som vet hvor mye en må løse for å få diplom? (hadde jo vært litt morsomt.) Jeg fikk den også da. Gikk inn på kryssord, men der kom de ut ufullstendig. Irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå