Gjest karih Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg skrev SKEIVE, selv om det vel neppe er helt synonymt. Har sendt inn. Bergensavisen, Romerikes blad og Oppland arbeiderblad har tydeligvis samme kryssord. Her i Bergen kan man vinne 1 kilo kaffe, og man må hente premien i sentrum. Det koster like mye som en bussbillett tur retur. Hva kan dere vinne?
Gjest Solveig Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg vet ikke altså; men Snurrebass=Kissel
Gjest Egon Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg skrev SKEIVE, selv om det vel neppe er helt synonymt. Har sendt inn. Bergensavisen, Romerikes blad og Oppland arbeiderblad har tydeligvis samme kryssord. Her i Bergen kan man vinne 1 kilo kaffe, og man må hente premien i sentrum. Det koster like mye som en bussbillett tur retur. Hva kan dere vinne? Hei Jeg skrev også skeive. Lurer på om ikke stikkordet skulle ha vært snurr. Det er vel noe som heter "å ha hatten på snurr" (på skeive)?? Hilsen Egon
Gjest karih Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg vet ikke altså; men Snurrebass=Kissel SKE_VE er sikre, men takk uansett.
Gjest karih Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hei Jeg skrev også skeive. Lurer på om ikke stikkordet skulle ha vært snurr. Det er vel noe som heter "å ha hatten på snurr" (på skeive)?? Hilsen Egon Hei Egon. Da holder jeg fast på skeive, stoler fullt på deg. Men hva med premiene?
Gjest Belladonna Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hei Jeg skrev også skeive. Lurer på om ikke stikkordet skulle ha vært snurr. Det er vel noe som heter "å ha hatten på snurr" (på skeive)?? Hilsen Egon Jeg har til og med "vært på en snurr" av og til :-))) .
Gjest karih Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hei Belladonna og Egon! Hva er premiene i de respektive avisene? Jeg er såååå nysgjerrig!
Gjest Svein Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 5 vinnere får ti FLAX-lodd hver - litt bedre enn i Bergen... PS. Dette gjelder Romerikes Blad. Innlegg redigert. (01-13-07 21:44)
Gjest Egon Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hei Belladonna og Egon! Hva er premiene i de respektive avisene? Jeg er såååå nysgjerrig! Hei Lokalavisen belønner oss med fem flakslodd. Trenger å vinne, mine portoutgifter er astronomiske. God helg. Hilsen Egon
Gjest Oddveig Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Har noen et løsningsord for snurre? hei Har ikke bladet, men er ikke å snurre det samme som å sleive,(spøle,sleive på isen foreks.)
Gjest karih Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Har noen et løsningsord for snurre? Kanskje bedre med en fugl i hånden enn ti Flax-lodd på taket? Man må jo uansett av og til oppsøke sentrum og kan hente kaffen da. Vil ikke snakke om utgifter til porto! Her har regnet i snart 80 dager i trekk, så noe må man unne seg! Takk for alle svar.
Gjest Belladonna Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hei Belladonna og Egon! Hva er premiene i de respektive avisene? Jeg er såååå nysgjerrig! Hei Karih! Jeg holder SA (Sarpsborg arbeiderblad), forøvrig den eneste lokalavisen her som kommer daglig såvidt jeg vet. Her er premien gavekort på 200 kr. som kan brukes i butikker. Jeg vant to uker på rad like etter at jeg hadde flyttet hit for et års tid siden. det var morsomt. Siden er det ikke blitt noen premie så langt. Men jeg håper hver uke og synes de kunne spe på med en "0" til ;-) !
Gjest karih Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hei Belladonna! Du vil vel ikke bytte med fire poser kaffe? Ha en god helg. Nå kom søndagsdagbladet inn døren, det er alltid noe å glede seg over.
Gjest Sussi Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg skrev SKEIVE, selv om det vel neppe er helt synonymt. Har sendt inn. Bergensavisen, Romerikes blad og Oppland arbeiderblad har tydeligvis samme kryssord. Her i Bergen kan man vinne 1 kilo kaffe, og man må hente premien i sentrum. Det koster like mye som en bussbillett tur retur. Hva kan dere vinne? Moss Dagblad som kommer ut tre ganger i uka har samme kryssord som dere. Premien her er 5 Flaxlodd til én vinner. Er litt lei av loddene, bedre med VG som har ryggsekker og bager. Mer anvendelig. Skriver skeive jeg også, hermer etter dere! God kryssord videre til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå