Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg grublet og nesten visket hull i avisen. Hva er det jeg ikke ser? Har de 13 første bokstavene og avslutningen i "resultatliste" og de 12 første i "billettpris" og også avslutningen her, men ikke sammenhengen og nå ser ikke kryssordet mitt ut, så tror jeg må be om hint, f.eks på kryssende adverb, by eller overgang.

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 14.9.2017 den 16.05):

Nå har jeg grublet og nesten visket hull i avisen. Hva er det jeg ikke ser? Har de 13 første bokstavene og avslutningen i "resultatliste" og de 12 første i "billettpris" og også avslutningen her, men ikke sammenhengen og nå ser ikke kryssordet mitt ut, så tror jeg må be om hint, f.eks på kryssende adverb, by eller overgang.

...samt I og E som første bokstaver i den loddrette byen,,,

Skrevet

Tusen takk gode venner! Da ble det en av "favorittbyene" til Hansen som jjeg hadde forsøkt ørten ganger. Grei måte å få hjelp på når det går helt i ball for en stakkars dame:-)

Skrevet
  - skrev (På 14.9.2017 den 18.38):

...samt I og E som første bokstaver i den loddrette byen,,,

Hei her inne, nå er min avis utslitt, visket og visket, noen som er snill å sende meg begge ordene vannrett øverst i onsdagskrysset.

Sluttoversikt..... og arrangement.......

Skrevet

Ønsker du løsningene via epost??? Det er for tidlig å offentliggjøre løsningene her... Hint: Bilettprisen er det du må betale for å delta i arrangementet... Resultatlisten er er en oversikt - eller et "sted" - hvor resultatene kommer til syne...

({$editedMessage} 17.09.17 10:50)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...